iBeacon Nieuws

Hét Omnichannel Event van 2015

Donderdag 15 oktober organiseert ISM eCompany Hét Omnichannel Event van 2015. Een inspirerend en interessant event voor ieder bedrijf met een interesse voor e-commerce en omnichannel.

Over omnichannel

Steeds meer bedrijven zijn bezig met het inzetten van kanalen om de klant op het juiste moment te bedienen. De klant hierbij centraal stellen is een belangrijk aspect waarbij online en offline kanalen steeds meer met elkaar worden verweven.
Maar hoe zorgt u ervoor dat uw bedrijf beschikbaar is voor klanten op het moment dat zij hierom vragen?

Over het event

Tijdens de gehele dag zijn er verschillende plenaire sessies en delen verschillende top sprekers hun ervaringen. U heeft de mogelijkheid om uw eigen programma samen te stellen uit sessies die voor u interessant zijn. Tijdens Hét Omnichannel Event staat beleving centraal en zal u zelf deel uitmaken van een verrassende customer journey! Inschrijven voor dit event is gratis, het event is vooral geschikt voor bedrijven uit de retail branche. Het evenement zal plaats vinden op ons kantoor in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam.

Direct inschrijven

Programma

Opening 09.00 uur – 10.30 uur

09.00: zaal open binnenkomst
09.30 uur – 09.45 uur: opening door Karel van der Woude
09.45 uur – 10.30 uur: plenaire sessie door Frank Quix: de toekomst van retail Nederland

Ronde 1: 10.45 uur – 11.30 uur

Esther van Dijk van ISM eCompany: De zes onmisbare bouwstenen van uw omnichannel-strategie.
Job van der Lans van WhiteTable: Customer Engagement op de winkelvloer, hoe gebruikt u technologie om de winkelbeleving te vergroten
Wouter Wensing van ISM eCompany: Google Analytics in een omnichannel-omgeving

Ronde 2: 11.45 uur – 12.30 uur

Romeo Vreeken van GuiltyPeople: Waarom is uniek zijn niet meer genoeg
Jeroen Dekker van Active Ants: de toekomstige ontwikkelingen in e-fulfillment
Gideon Schipaanboord van GuiltyPeople: het awardwinnende omnichannel-concept every.day.counts
Martin Leeflang van Communication Analytics: het inzetten van data om marketing ROI te bepalen (en te verbeteren)

12.30 uur – 13.15 uur: Gezonde lunch

Ronde 3: 13.15 uur – 14.00 uur

Patrick van Dijl van ISM eCompany: de digitale transformatie naar uw omnichannel organisatie
Michiel Gaasterland van ROBIN: Hoe zorg je ervoor dat je succesvol wordt met live chat?
Remco Bron van inBeacon: Wat kan je met iBeacon en hoe neem je de eerste stap?
Patrick van Wattum van ISM eCompany: het behalen van meer conversie door omnichannel e-mailmarketing

Ronde 4: 14.15 uur – 15.00 uur

Gideon Schipaanboord van ISM GuiltyPeople: brilliant branding
Daan van den Berg van Nedap: Zonder RFID geen succesvolle omnichannel
Sander Lems van ISM eCompany: 10 online marketing must haves voor iedere omnichannel retailer
Arjen Bonsing: Omnichannel benchmarking

Ronde 5: 15.15 uur – 16.00 uur

Remco Dekkers van ISM eCompany: het opbouwen van een omnichannel infrastructuur
Gideon Schipaanboord van GuiltyPeople: het inzetten van social media
Rodger Buyvoets van Sagent: persuasion en profiling voor retailers – Hoe BCC haar bezoekers verleidt tot extra aankopen
Rembrandt Kuijpers van Total Concept Group: de ontwikkeling van kassasystemen, een belangrijk onderdeel om online en offline beter met elkaar te integreren

Afsluiting: 16.15 uur – 18.00 uur

Plenaire afsluit sessie Remco Bron over de resultaten van iBeacons.

Borrel

Inschrijven voor dit event kan via 

Over de auteur Bekijk alle berichten Auteur website

Avatar

Remco Bron

Remco Bron is naast founder van iBeacon-retail.nl tevens co-founder en CCO van inBeacon, een enterprise platform dat de link legt tussen de online en offline belevingswereld. Hij heeft een brede achtergrond in technologie en retail en bezit een diepgaande kennis over de mogelijkheden van iBeacon. In de afgelopen decennia is hij als manager, ondernemer en founder gepokt en gemazeld bij het in de markt zetten van meerdere software en internet companies en projecten. Hij is tevens gastdocent bij o.a. Nyenrode, Hogeschool Arnhem Nijmegen en Hogeschool Rotterdam.

Laat een reactie achter

Het e-mail adres wordt niet getoond

%d bloggers liken dit: