iBeacon Nieuws

Infographic: proximity marketing gids voor retailers en brands

Proxbook heeft deze week een infographic gepubliceerd die moet dienen als gids voor retailers en brands om met iBeacon en proximity marketing aan de slag te gaan. Uit onderzoek en infographic blijkt dat 75% van brands en marketeers location based marketing als belangrijke focus zien in 2016 en 86% van de consumenten personalisatie belangrijk vinden wanneer ze aankoop beslissingen nemen. Deze en meer insights in de proximity marketing infographic.

2016-04 Proxbook Infographic

Over de auteur Bekijk alle berichten Auteur website

Avatar

Remco Bron

Remco Bron is naast founder van iBeacon-retail.nl tevens co-founder en CCO van inBeacon, een enterprise platform dat de link legt tussen de online en offline belevingswereld. Hij heeft een brede achtergrond in technologie en retail en bezit een diepgaande kennis over de mogelijkheden van iBeacon. In de afgelopen decennia is hij als manager, ondernemer en founder gepokt en gemazeld bij het in de markt zetten van meerdere software en internet companies en projecten. Hij is tevens gastdocent bij o.a. Nyenrode, Hogeschool Arnhem Nijmegen en Hogeschool Rotterdam.

Laat een reactie achter

Het e-mail adres wordt niet getoond

%d bloggers liken dit: